tirsdag 10. februar 2009

Har vi O'boy?


Herregud, jeg ble vekka på den sykeste måten idag.
Min kjære Kent klarer sånn halvveis i søvne å strekke armen sin stille bort til meg, klype meg forsiktig i nesa og spørre "har vi O'boy?" O'boy liksom. Hvor faen kom det i fra?
Han hadde visst drømt at Emiil skulle få O'boy i melka si eller noe sånt:P Herregud.

Resten av dagen har vi egentlig bare slappet av, jeg har vært lat og sovet på sofaen nesten hele tiden;) Våknet midt i Charterfeber og da hadde jeg sovet fra 5 tiden.Å godt var det:)
Pakket bort alle klærene til Emiil i str 50 og 56 i stad, trist:( Men opp kom det mange nye og fine klær i str 62:) Herregud, han vokser så fort. Klærene ser liksom ikke så små ut lenger.

Nå driver vi å lager noe tacolignende greier, mens lillegutt ligger på sofaen å sover, og sikler:P Han er så nydelig. Meeeen, nå skal jeg spise god mat, så er det natta'n.

5 kommentarer:

  1. Haha, for en måte å vekkes på ;p

    SvarSlett
  2. hah.. jeg er søøøt vettu! hihi.. kjempe fin bloggen din har blitt jenta miii!!!! <3

    SvarSlett
  3. Christina: Ja, ikke sant:P
    Kent: Litt søt så;) Hihi<3

    SvarSlett
  4. Bedre å bli vekt slik enn å høre sinnsyk snorking ;OO Hehe, søte bilder av gutten, Christine (:

    SvarSlett
  5. For en fin gutt;) Må si jeg ELSKER froske nattdrakten:D Nora har en sånn, hun var så nyydelig i den<3

    SvarSlett