torsdag 19. mars 2009

Gravid



Jeg savner det å v ære gravid jeg:/

Spenningen når man skal på ultralyd, handle inn masse små søte klær, kjenne bevegelser i magen, alle de ukene man bare venter på at babyen skal komme, stooore fine magen, og det å se babyen for første gang når den blir født.

Savner seriøst ALT. Til og med det å ikke klare å reise seg opp av senga uten å ta fart:P

Syns det var så koselig å være gravid jeg:) Hadde ikke så mange plager heller bortsett fra de siste ukene når jeg fikk halsbrann og leggkramper. Hadde et perfekt svangerskap, og en perfekt fødsel.

Og bare av å se på sønnen min, hvor nydelig han har blitt og tenke at "han her har jeg lagd". Vil ha flere barn å tenke sånn om jeg. Kanskje ikke ennå, men jeg skal ha mange flere barn senere. Elsker følelsen av å være mamma og av at en liten person trenger meg og er så avhengig av meg.

Savner noen ganger livet når jeg ikke var mamma, det å kunne gjøre hva jeg vil når jeg vil, men ikke misforstå, ALDRI om jeg angrer på at jeg fikk Emiil. Kunne aldri ha byttet han bort mot noenting i heeele verden. Han er mitt alt og jeg er så stolt over å være mammaen hans:)

7 kommentarer:

  1. hehe.. jeg skulle jo ønske at du ble gravid med MEG igjen jeg! Savner det å være den lille "TJENEREN" din!! men ikke missforstå! Det gjelder bare når du er gravid! Var moro å behandle deg som en prinsesse! Det fortjente du virkelig!

    SvarSlett
  2. Haha, vi kan jo late som så kan du fortsatt være tjeneren min vettu;)

    SvarSlett
  3. haha.. ellerså kan vi bare gjøre deg gravid!;) hehe

    SvarSlett
  4. Enig med deg jeg. Savner ALT med graviditeten (unntatt det å være svimmel). Savner magen, sparkene, ultralydene, til og med fødselen! Ja og tiden på sykehuset - da jeg gikk rundt og trilla gutten min i senga, såå stolt.. Ville bare vise han fram for heeele verden! Og det vil jeg jo fortsatt, han er så nydelig :) Gleder meg til å få oppleve alt det der igjen, og det blir jo heldigvis ikke så alt for lenge til i følge planen vår, tenker neste år passer bra :)

    SvarSlett
  5. Jeg er sååå enig!! :)

    Og forresten.. Hørt rykter om hvem som vinner jeg å.. :(

    SvarSlett