torsdag 5. mars 2009

Vaksine og bad:)










Idag var vi på 3 mndskontroll med lille. Har blitt 60,5 cm lang, veier 5990 gram og er 41 rundt hodet. Vokst bra og ligger helt på gjennomsnittet:)
Så fikk han vaksine idag. En sprøyte i hvert lår:/ Stakkars gutten min. Jeg nektet å være med inn fordi jeg hater sprøyter, men stod på utsiden av døra. Hørte lang vei at han skrek:/ Fikk så vondt inni meg jeg:( Når jeg gikk inn på rommet igjen å fikk han i armene mine er jeg sikker på at jeg gråt mer enn han:P Fikk så vondt av han stakkars. Men han var kjempe flink og smerten var borte etter litt kos:)

Så skulle han bade ikveld, bestemte meg for å lage skum i vannet:P Resultatet kan jo ses på bildet:) Lille skumnissen min det<3

3 kommentarer:

  1. Mamma's lille gutt det der eller (:
    Hvordan går det med deg?

    SvarSlett
  2. er ikke noe synd på han ! vi har alle vært gjennom det ;) hehe

    SvarSlett
  3. Christina: Hihi, go'gutten til mammaen sin ja<3 Går bra med meg:) Med deg?

    Christer: Fyyyyyyff:P

    SvarSlett