tirsdag 10. mars 2009

Å jeg er jo så flink...


til å blogge:P Hver gang jeg legger ut nytt innlegg sier jeg til meg selv at jeg må huske å blogge hver dag, men hva skjer?:P Meeeen, har vel ikke så mange lesere uansett så er vel ingen som klager?:P


I såfall, herre min hatt blir helt dårlig av å se på charterfeber nå. De tvillingene der tar kaka. Syns synd på foreldrene dems som ser døttrene sine oppføre seg sånn på tv. Å på dem selv om de sitter å ser på. Jeg hadde vært så flau!


Litt oppdateringer på lillemann:

Han har blitt supersterk i nakken når han ligger på magen.( Se bilde ) Og han rullet seg nesten over fra mage til rygg for 2 dager siden, men når han kom på siden og mistet balansen litt turte han ikke mer:P Men det kommer vel:) Han oppdaget føttene sine i går, eller hvertfall den ene foten:) Nydelig. Å han har blitt så tung. Herre, veier jo nesten dobbelt så mye som han gjorde når han kom til verden. Men bra han spiser og er glad i mat hvertfall da:) Så har han fått for seg at han ikke skal ligge i fanget lenger, han skal stå eller sitte, og legger jeg han ned skriker han til jeg tar han opp. Bortskjemt? Neida;)


Skal få lagt ut bilde av han i morgen hvor han sitter å er opptatt av foten sin:)

3 kommentarer:

  1. hehe.. du er så søt!;)

    Lillegutt er flink!:) hehe Han blir så fort voksen! ;)

    SvarSlett
  2. Åååh. Så søt han eeeer. ;-D

    SvarSlett
  3. Aaw, så morro ;D Jaa, du må bli flinkere til å blogge ;D

    SvarSlett