tirsdag 31. mars 2009

Lille gutten min...


begynner å bli så stor:) Kan ikke lenger legge han på ryggen uten at han ruller seg over på magen. Han nekter å ligge i fanget lenger, skal bare sitte. Og når vi legger han i sofaen prøver han å presse seg opp i sittende stilling. Og han klarer det nesten:) Mangler bare litt på balansen, så klarer han å sitte selv:)

Og nå idag oppdaget vi at han begynner å få en tann:D Nede på høyre siden er det en liten tann som er på vei til å presse seg opp:) Så nå har jeg vært å kjøpt tannbørste til han:P Har den klar til tanna titter frem:)

Ting skjer så fort. Syns ikke det var lenge siden han var en liten bebis, eller at han lå i magen min. Dem blir jo så fort store. Er litt deilig også fordi han klarer seg mer på egenhånd, er ikke så avhengig av å ligge i fanget hele tiden, men er litt trist også fordi nå har han nesten aldri tid til å kose lenger. Skal bare være full fart hele tiden, men morsomt å følge med på hvor fort de vokser opp.

Meeen, nå er reklamen ferdig, så nå er det Charterfeber igjen. Gleder meg til Paradise hotel etterpå:D Endelig begynner det å bli litt drama:)

Hvem tror du kommer inn ikveld? Jeg vet;)

4 kommentarer:

  1. hehe.. han må bli stor en gang han å vettu;) hihihi.. herlige lille gutten får tannebiss! moro for oss og sikkert skikkelig uvant for han;) hihi..

    nanna kommer inn igjen!

    SvarSlett
  2. Hehe, Ja tiden går fort. Skal kjøpe en Bitering til han snart så han har noe å leke med :) Syns det er spennende å følge utviklingen :)

    Den største grineungen av de alle kom inn på paradise :( :( (ikke si om ho røk ut , skal se det på nettet etterpå )

    SvarSlett
  3. Hehe, han har bitering, men liker bedre hånda si, eller fingeren min:P
    Ja, men syns tiden går så alt for fort:/

    Hehe, gled deg:P

    SvarSlett
  4. Fin blogg og utrolig nydelig liten gutt du har :)

    SvarSlett